Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Danny Koevermans Noemt Transfer Van Ajax Strategisch Twijfelachtig

Danny Koevermans noemt transfer van Ajax 'strategisch twijfelachtig'

Voormalig spits stelt vraagtekens bij aankoop Paxten Aaronson

Danny Koevermans heeft zijn twijfels geuit over de transfer van Paxten Aaronson door Ajax. De voormalig spits vindt het 'strategisch twijfelachtig' dat de Amsterdammers zoveel geld uitgeven aan een speler die op dezelfde positie speelt als Steven Bergwijn en Mohammed Kudus.

Koevermans stelt in gesprek met Voetbal International dat Ajax beter had kunnen investeren in een andere positie. "Ik vind het strategisch twijfelachtig dat Ajax zoveel geld uitgeeft aan een speler die op dezelfde positie speelt als Bergwijn en Kudus. Ik denk dat ze beter hadden kunnen investeren in een andere positie, zoals een centrumspits of een rechtsback."

Ajax betaalde 17 miljoen euro voor Aaronson

Ajax betaalde naar verluidt 17 miljoen euro voor Aaronson, die overkwam van het Amerikaanse Leeds United. De 19-jarige Amerikaan kan zowel op de rechter- als op de linkerflank uit de voeten. Hij maakte dit seizoen zijn debuut voor het Amerikaanse nationale elftal en scoorde in zijn eerste interland.

Ondanks zijn talent heeft Koevermans zijn twijfels over de toegevoegde waarde van Aaronson voor Ajax. "Ik snap dat Ajax een jonge en talentvolle speler wil halen, maar ik denk dat ze beter hadden kunnen kijken naar een speler die meer ervaring heeft en die direct kan spelen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken."


Comments